Nya Renault Kangoo E-Tech Electric

Nu i förhandsförsäljning!

Renault Kangoo E-Tech electric 100% elektrisk.

Planera den dagliga pendlingen utan kompromisser eller bekymmer. Kangoo E-Tech 100% electric har det senaste litiumjonbatteriet med en 100 procent användbar kapacitet på 44 kWh. Du behöver inte välja om prestanda eller utrymme. Kangoo E-Tech 100% electric maximerar även sin lastvolym eftersom batteriet sitter under golvet. Kangoo E-Tech 100% electric har en rekordstor dragvikt på upp till 1,5 ton och du kan enkelt förvara upp till 2 m långa föremål under taket med dess infällbara easy inside rack. Open sesame-systemet har en större 1,45 m öppning på sidan. Det gör det lätt att lasta utrustning och underlättar det dagliga arbetet.

Renault Kangoo E-Tech electric 3,3 m3, 44 kWh
från 43 890 €

Renault Kangoo E-Tech electric Open Sesame 3,8m3, 44 kWh 
från 44 390 €

 

Renault KANGOO E-Tech electric-modeller från: E-TECH 3,3m3, 44 kWh: 43 890 €* (inkl. le. kostn. 600 €), CO2 0 g/km, motor 90 kW/122hv. Förbruk. WLTP. 18,8 kWh/100 km, räckvidd WLTP. 285 km.** Bilen på bilden specialutrustad. E-TECH Open Sesame 3,8m3, 44 kWh: 44 390 €* (inkl. tlev. kostn. 600 €), CO2 0 g/km, motor 90 kW (122 hv). Förbruk WLTP. 18,8 kWh/100 km. Räckvidd WLTP.  286 km**. Bilen på bilden är specialutrustad. 

*Kokonaishinnassa ei ole huomioitu valtion hankintatukea pienille täyssähköisille pakettiautoille (max. 2 000 €). Täyssähköisten pakettiautojen hankintatuki on haettavissa
sekä yrityksille, että yksityishenkilöille, kun ostaja sitoutuu pitämään auton omissa nimissään vähintään vuoden ajan ensirekisteröinnistä lähtien. Katso lisää sähköpakettiautojen hankintatuesta: www.traficom.fi

**Ilmoitetut kulutus- ja ajomatkalukemat ovat WLTP-testistandardin mukaisen laboratoriotestin mukaisia arvioituja tuloksia malliston vakiovarustein hinnaston laatimishetkellä. Varustelutasojen vakio- ja lisävarusteet vaikuttavat lukemiin ja viralliset autoyksilökohtaiset lukemat ilmoitetaan ko. autoyksilön vaatimustenmukaisuustodistuksessa. WLTP-testi on uusi standardi autojen kulutuksen mittaamiseen: laboratorio-olosuhteissa toteutetun testin tarkoituksena on antaa vertailukelpoisia tuloksia eri autonvalmistajien automallien välillä. Auton normaalikäytön kulutukseen ja ajomatkaan vaikuttavat lukuisat seikat, mm. ajonopeus, ajo-olosuhteet, lämpötila, auton varustelu ja kuljettajan ajotapa, eikä WLTP-testissä ole mahdollista huomioida kattavasti kaikkia muuttujia kaikissa olosuhteissa. WLTP-testin arvoja ei tule käsittää aina toteutuviksi arvoiksi, sähköauton kohdalla mm. ulkoilman lämpötila ja matkustamon lämmitys tai jäähdytys vaikuttaa oleellisesti energiankulutukseen ja ajomatkaan. Latausajat vaihtelevat latauspisteen lataustehon, akun varaustason ja ulkolämpötilan sekä akun lämpötilan ja kunnon mukaan. Ilmoitettu latausteho on maksimiarvo ihanneolosuhteissa.